Alla inlägg den 11 november 2009

Av Suzana - 11 november 2009 20:39

Har blivit en hel del bus för mig och minstingen idag och ett tag fick kameran vara med och detta är resultatet.. =) hehe..

Jag ser ut som en rugguggla och är rätt slutkörd så ni får inte rädd när ni tittar på bilderna.. =) skratt..

 

          

Minstingen ville absolut att vi skulle fota hans nya "kompisar", dessa tre stora lantdjur(ca. 20cm lång och olika mankhöjd..) hittade jag på hemköp i måndags för hela 19.90kr/st..finns dom kvar skall jag köpa några fler åt honom nästa sväng ner till djurskyddet..

Hajen inköpt på cypern fick han utav goa moster.. =)

    

Av Suzana - 11 november 2009 20:37

Fick klart några till fröpåsar idag och jag måste säga att jag är riktigt nöjd och att det är kul att förvara sina fröer snyggt och dessutom använda foton som jag knäppte här ute i sommar på samma ställen där jag sedan plockade fröerna.. =)

 

  

Av Suzana - 11 november 2009 11:14

Här har du chansen att vinna en materialsats till ett virkat djur, amigurumi,  från Salabim. Materialsatsen innehåller garn, stoppning, ögon, (+filttyg och trådar till vissa modeller), virkmönster och beskrivning på hur man gör en ”magisk eller justerbar ring”.

Gå in och tävla du med! =)

 

  

Av Suzana - 11 november 2009 10:57

Såg en helt underbar tapet på tradera igår, 4 rullar..tyvärr pinnar ju priset iväg på såna här skönheter så hur mycket det än smärtar mig så kommer den överstiga min plånboks smärtgräns..suck.. =/

Men men sånt är livet..man får va glad ändå.. =)

 

  

 

Har i alla fall sett en tapet på rusta som jag funderar på att sätta upp på väggen bakom tv-soffan tills jag får råd att investera i någon retro skönhet..va tycker ni?

129kr/rullen..

  

Av Suzana - 11 november 2009 09:14

Hamnade som sagt framför tv:n resten utav kvällen igår, trött, slut och med värkande kropp..men som vanligt har jag svårt att vara helt sysslolös så det blev lite klipp och klistra.. =)

 

Har ju samlat in en del fröer och torkat och varför då inte göra lite "roligare" förvaringspåsar till dessa tänkte jag..så jag skrev ut några foton jag knäppt och klapp ur..sen pysslade jag ihop några papperspåsar och dekorerade.. Blev riktigt bra tycker jag så jag skall göra flera idag, har ju bla fröer från lupin och stockros som väntar på att packeteras.. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards