Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Haha sexig va?

Av Suzana - 27 augusti 2009 12:09

Igår när vi gick igenom gamla kläder så fick älsklingen för sig att spexa lite så han klädde sig i en gammal brynja och hängslen till sina egna byxor och skinnkepa..

Stegade sen upp till pojkarna på övervåningen och sa att så här skall jag klä mig i fortsättningen..ni kan ju tänka er reaktionen.. "- I h-vete heller!" "- E du inte klok!" "- Du ser ju gay ut!".. Själv har jag nog inte skrattat så gott på ett bra tag =) haha..


Måste tillägga att han faktiskt gav sitt tillåtande till att jag visade upp bilden här..han e modig min älskling och tycker att ni alla förtjänar ett gott skratt.. =) hihi..




 
 
Camilla

Camilla

27 augusti 2009 12:41

HAHAHA ja nog fasen fick man ju dra på smilet här där man sitter framför datorn och får se en sån läckerbit! ;)
Ojoj. Ja nog äre allt bra kul med människor som kan bjuda på sig själv, livet blir så mycket roligare om man kan "flumma" lite (eller mycket) ibland!

hare o hälsa mannen ;D

http://rosahemmet.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

27 augusti 2009 13:41

Hi,hi.....å kle seg ut er kjempemorsomt!
Han er tøff og lite selvhøytidelig mannen din. Bra!
Så hyggelig å høre at du elsker Kaspara-hjemmet! Ha en glad dag! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Metronyx

27 augusti 2009 16:59

Här har vi en man som är trygg i sig själv. He's a keeper you know. :)

 
Kew Alex

Kew Alex

27 augusti 2009 20:39

HA HA HA :D

http://mringenting.blogg.se

 
Matilda

Matilda

27 augusti 2009 21:20

Ni hade säkert jätteroligt ^^

http://poptilda.blogg.se

 
Helena

Helena

28 augusti 2009 14:07

Haha.... Det ÄR sexigt med karlar som vågar bjuda på sig själva. Är själv begåvad med en sån och tycker att humor är en viktig krydda i ett förhållande..... Sen är det manligt med en karl som VÅGAR visa upp den sidan på sin kvinnas blogg!!!! All heder åt gubben din!:D ...men jag förstår att ungarna höll på att sätta i halsen. Vad säger dom om att få pappsen publicerad på bloggen? Hihi.... Underbara saker du hittat! Har suttit och gottat mig en bra stund åt dina fynd! Imorgon hoppas jag på bra väder. Det är bagageluckeloppis på G. Måste ju skicka iväg en del jox ibland oxå!!;-)
Kramar från Helena

http://www.retro-tokig.blogspot.com

 
Ingen bild

felixalexsson

29 augusti 2009 17:41

jag vart rädd för johan hehe xD

 
Lycke

Lycke

30 augusti 2009 08:06

Hihihi..håller helt och fullt med Helena..det är sexigt med karlar som bjuder på sig själva...!!!

Kramis Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards