Direktlänk till inlägg 25 januari 2017

Farligt nära...

Av Suzana - 25 januari 2017 12:09

Har ju redan nämnt att jag inte mår tipp topp, har dragit ner på tempot en hel del...men det har inte hjälpt och nu känner jag att jag är farligt nära en total kollaps...både fysiskt och psykiskt...

 

Har dragit hårt i handbromsen och orkar knappt någonting...sitter mest rakt upp och ner...tankarna är rörigare än vanligt, minnet skall vi inte ens tala om...somnar i ett...faller i gråt...deppar...

 

 

Kroppen värker grymt...skallen spränger...mår illa...osv...

 

 

 

Är helt enkelt helt slutkörd...

 
 
Ingen bild

Ann

25 januari 2017 19:17

Styrkekram till dig. Vet hur det är. Klarar knappt av att hålla näsan över vattenytan. Ingen flytväst och ingen livboj.

Suzana

27 januari 2017 15:44

Nej det är tufft, men man får kämpa på...
Kram ❤

 
skogsnuvan

skogsnuvan

25 januari 2017 20:30

Nu är det ingen återvända. Hur gärna du vill fara omkring som en skållad råtta så måste du försöka att ta det lugnt. Har du försökt med meditation? Eller att bara ligga i ett varmt bad och slöa. Eller boka dig i soffan och se på gamla filmer som är långsamma och småtråkiga. Hoppas att du repar dig. Kram till dig.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Katarina

Katarina

25 januari 2017 20:51

Hoppas, hoppas det vänder innan du kollapsar helt. Önskar att jag hade det där trollspöt att svänga.

http://www.lekfulktmedkatarina.blogspot.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

26 januari 2017 01:13

Fy fan vad arg jag är! Hur har hon mage att gå in och sno det jag skrivet.
Min rubrik va. Jag tycker inte min blogg är dålig och så kopiera hon hela min text.
Det är inte ok och att folk gå in och gilla något jag har skrivit är helt sjukt.
Har man eget att skriva så skriv inte då för det är stöld.
Jag lägger ner massor på min blogg även om den innehåller kanske för er lättsamma saker jag skriver om eller fota eller gör.
Jag skulle aldrig gå in och ta det någon annan har gjort för det är fult.
Jag googlar och jag undersöker lite vad som man vara intressant för bloggen och även om det kan verka likt någon annans så gör jag det på mitt sätt.
Att stjäla det någon har skrivet är som att stjäla ens identitet och det är absolut inte ok.
Jag ska gå vidare med detta!
Denna sjuka människa!
Hon som kopierade min text på bloggen har blockat mig fast det har jag gjort med henne med och anmält henne.
Det finns inte en chans att jag tycker det är ok överhuvudtaget att stjäla andras inlägg.
En ful människa gör så och sko sig på andra och tro att det är ok.
Blir mest arg och sårad då jag vill ha min blogg i fred och jag tycker om den själv.
Ni som läser och följer mig gör mig jätteglad och jag blir så lycklig av att ni vill läsa.
Jag är grön på att blogga men jag tycker det är skitkul på ren svenska.
Tack för att följer och gilla mina inlägg.

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

26 januari 2017 12:45

Ta´t lugnt. Ingen som tackar en för att man kör slut på sig själv. Lyssna på kroppen. kram

http://lenahaga.blogg.se

 
Ingen bild

Jossan

27 januari 2017 11:34

Usch. Hoppas du mår bättre snart :( ❤❤

Suzana

27 januari 2017 15:42

Tack ❤

 
Annie

Annie

28 januari 2017 19:55

Vad jobbigt för dig .. :(
Hoppas du tar det väldigt lugnt nu och prioriterar dig själv<3
Vet själv hur det kan vara .. .)

Var rädd om dig gumman!

Styrkekramar!<3

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Katarina

Katarina

28 januari 2017 22:24

Hej igen. Vill bara säga att jag inte förstår den långa kommentaren här. Var in på den bloggen och läste, sökte t.o.m efter formuleringarna men hittar inget. Hoppas du kan vila i dig själv och fortsätta sätta ord på det du vill sätta ord på.

http://www.lekfulktmedkatarina.blogspot.se

 
Annie

Annie

30 januari 2017 19:34

Sv: Vad jobbigt för dig vännen!
Sänder massa tankar till dig<3
Var rädd om dig gumman :)


Styrkekramar!*

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards