Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Suzana - 22 oktober 2014 14:42

Då så då var det dags, imorgon sätter jag mig på buss/tåg och reser ner mot Dalsland!


Överger familjen i nästan en vecka för att hälsa på min rara väninna AnnaStina med familj, pyssla och dona, träffa en bunt andra trevliga gamla och nya vänner, besöka ett jordskeppsbygge, mm, mm.


Skall bli så spännande, kul och intressant! =)


 


Lika bra att passa på att "klämma in" så mycket som möjligt under kort tid..resan tar ju ändå 8-9 timmar enkel resa och kostar (i mina ögon) en smärre förmögenhet så det gäller att få ut så mycket som möjligt utav resan nu när den äntligen blir utav!


<3 LÄNGTAR!! <3


Lovar att bildbomba er när jag kommer hem!

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards