Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Utlottnings dags!

Av Suzana - 8 april 2014 16:10

Nu var det ju bra länge sedan jag hade en utlottning här inne på bloggen..så idag när jag hämtade hem mina återbruksalster från biblioteket så bestämde jag mig för att lotta ut några utav dom..


Först ut denna fina tygpåse..


 


Sen den lilla söta börsen gjord utav två jeans bakfickor..


   


..med klöver fodertyg..


 


Och sist men inte minst återbruks armbandet i guld och pärlemo..


   


 


Så om ni nu är intresserad utav att vara med i denna utlottningen..hur gör ni då?


 Jo kommentera här nere vad du helst skulle vilja vinna, gör ett inlägg om utlottningen inne på er blogg och länka hit. Låna gärna någon utav mina bilder. =)


Jag drar tre vinnare den 15 april!


Tillägg!

De som inte har någon egen blogg får tipsa en vän, och när vännen kommenterat och bloggat/tipsat så får ni en också chansen att vinna. =)

 
 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

8 april 2014 19:56

Åååh!
Börsen vill jag vinna!!! <3
Drar en lott och håller tummar och tår!! :-)
Kramkram!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

 
Lonelyfield

Lonelyfield

8 april 2014 21:16

Jag är med! Finfina saker. Vinner jag blir jag kanonslag för börsen =)
http://lonelyfieldpysslar.blogspot.se/2014/04/nu-vill-jag-vinna.html

http://www.lonelyfieldpysslar.blogspot.se

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

9 april 2014 06:36

Länkade allt igår kväll efter att jag skrivit kommentaren här :-)
Använde fotot på börsen, som jag så gärna skulle vinna :-)
Fortsatt fin vecka önskar jag dig!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

 
Ingen bild

marita ganehed

9 april 2014 07:22

vill vinna tygpåsen

Suzana

9 april 2014 10:17

Hmm vi kan göra så att de som inte har någon egen blogg får tipsa en vän, och när vännen kommenterat och bloggat/tipsat så får ni en också chansen att vinna. =)

 
Ingen bild

Jenny

9 april 2014 10:00

Hej!
Jag skulle gärna vara med i tävlingen, har dock ingen egen blogg, kan jag vara med ändå??
I så fall vill jag vinna tygpåsen :)
/Jenny

Suzana

9 april 2014 10:21

Vi kan göra så att de som inte har någon egen blogg får tipsa en vän, och när vännen kommenterat och bloggat/tipsat så får ni en också chansen att vinna. =)

 
Krajamaria

Krajamaria

9 april 2014 20:27

En utlottning av fina saker! Så generöst av dig! Jag håller tummarna för att jag får vinna börsen av jeansfickor, fin och ett så smart återbruk! :)

http://krajamaria.blogspot.com

 
Petra

Petra

9 april 2014 21:04

Jag vill också vara med :) Vill gärna vinna tygpåsen, du vet ju att jag har användning för hur många som helst ;)

http://ekotankar.blogg.se/?tmp=236933

http://ekotankar.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

10 april 2014 10:28

Hej!
Såg din kommentar ovan och tyvärr får jag då hoppa tävlingen men lycka till alla andra :)

Suzana

10 april 2014 13:59

Ajdå trist..men det kanske kan bli någon variant utav utlottning i framtiden.. =)

 
Ingen bild

Annalisa

11 april 2014 09:57

Jag får göra som Jenny , hoppa tävlingen . Jag känner ingen som har någon blogg . Synd för börsen var så häftigt kul att ha fått att vara med att tävlas om .

Suzana

14 april 2014 19:30

Trist, men kanske kommer fler chanser i framtiden.

 
Piia Karlsson

Piia Karlsson

13 april 2014 14:59

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag har lagt till den i Handuniks blogglista. Hoppas det är ok. Säg till om du inte vill vara med. Jag har också lagt in din utlottning under Evenemang. Kika gärna in! Ha det så bra!

http://handunik.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards