Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Helg pyssel..

Av Suzana - 11 november 2013 16:32

I helgen har jag inte haft någon överskotts energi alls..fattar inte varför jag känner mig helt orkeslös och mör i hela kroppen..

Men jaja något har det i alla fall blivit gjort..

 

Pixi väskorna sålde slut så jag fick lov att börja sy ett gäng nya till kommande helg..

 

 

(..var till lokalen en sväng efter att jag lämnat gossen på förskolan idag också så ännu ett par väskor har blivit gjord..noll energi men bara att bita ihop..)

 

Ett par filmer har jag och älsklingen också betat av..

 

Först ut var den senaste Wolverine filmen..

 

 

 

En hyfsat sevärd film som landade på 3 utav 5 möjliga stjärnor..

 

Och på söndagen uppvaktade vi naturligtvis älsklingen med farsdags fika på sängen..

 

 

 

Och kvällen avslutade jag och hjärtat med helgens andra film..

 

After Earth

 

 

 

Även denna rulle var riktigt sevärd och landade på 3 utav 5 stjärnor.

 

Nej fy..jag är helt manglad..ta en varm dusch och krypa upp i min soffhörna resten utav kvällen tror jag..suck..noll energi..

 
 
Ingen bild

Åsa.Li

11 november 2013 17:39

Så känns det här också. Orkar knappt pyssla och då är de illa;-)

Suzana

16 november 2013 18:05

Ja då är det illa!! ;) hihi..

 
Annasara

Annasara

11 november 2013 18:23

Heej på dig! Vad spännande med den här syrningen av grönsaker! Har en kusin som levt ett par år med självförsörjning och förra hösten var jag där en dag när hon höll på med det där. Jättespännande! Tänkte på en annan vegetarisk rätt som är hur god som helst och enkel - grönkålssoppa! Bara vatten, hackad grönkål, grönsaksbuljong, grädde. Ev lite salt och peppar. Suupergott! Till och med lillungen gillade det när hon var liten. Nu var det säkert två år sen jag gjorde det. Grönkål tror jag är ganska lätt att odla själv också?

Hoppas du fått lite energi tillbaka. Det är så kul när du tittar förbi! Hej hopp! :-)

http://loppisfyndat.blogspot.com

 
Ingen bild

Metronyx

12 november 2013 19:30

Kram. Jag kan åtminstone verkligen säga att jag kan sätta mig in i hur det är. Önskar dig energi och inre (samt givetvis yttre) styrka kära Smulan.

Suzana

16 november 2013 18:03

Tack gumman

 
Ingen bild

Caroline

13 november 2013 00:24

Så söta väskor ! Förstår att de är poppis! Ha de vart jättekul att få se lite bilder från din "butik" Nyfiken i en strut,hi hi :)
Skickar dig en stor & varm kram & hoppas du mår bättre.Ja detta år är jag oxå helt utmattad & orkeslös....tyvärr ingen kämparglöd som du har,du är fantastisk.men var rädd om dig vännen <3

Suzana

14 november 2013 12:07

Tack snälla söta rara du

 
Fullblodsekologen

Fullblodsekologen

15 november 2013 11:37

Ja de magmusklerna var sanneligen inte att leka med!!!!!!!!!! Härliga tyger! Ha en fin helg. Kram

http://fullblodsekologen.blogger.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards