Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Utställning..

Av Suzana - 5 augusti 2013 22:17

Om jag inte missminner mig helt så har jag nämnt tidigare att jag fått en förfrågan om att ställa ut mitt hantverk i en veckas tid inne på Freluga gård strax utanför Bollnäs..


Och nu är det då dags..

 

 

 

Denna vecka kan då alltså mina alster ses där.. =)


Skitkul!!

 

Har inte orkat skapa allt jag hade velat dit men tog en del jag redan hade och blandade med lite nytt..

 

     

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Tror nog att det kommer att bli bra.. =)

 

 

 
 
Lena

Lena

5 augusti 2013 22:29

Vad kul! Lycka till!
Kram Lena

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
Ingen bild

Åsa.Li

5 augusti 2013 22:58

Jätte fina grejer! Är det duktyngder på den sista bilden?

Suzana

5 augusti 2013 22:59

Tack gumman

 
Lena

Lena

5 augusti 2013 23:10

håller tummarna för att du får sälja massor :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Ingen bild

marit

6 augusti 2013 10:48

Åh vad fina saker, du är en sån "inspiratör"

Suzana

6 augusti 2013 14:45

Tack snälla! =)

 
Susanne Olars

Susanne Olars

6 augusti 2013 18:22

Men hallå, nu tror jag du skämtar med mig! Jag har ju tänkt fråga dig om du inte skulle kunna virka lite roliga duktyngder, och så har du en hel hög här! :-) Jag hoppas du har fler!

http://www.susanneolars.se

 
Helén i Vilrummet

Helén i Vilrummet

7 augusti 2013 11:39

Fina saker du har gjort!
Kul med utställning :-)
Kram Helén

http://vilrummet.blogspot.se

 
Fredrikapåvinden

Fredrikapåvinden

7 augusti 2013 15:48

Åh vad kul! Och vad mycket fina saker! Kuddarna är verkligen superfina!

http://fredrikapavinden.blogg.se

 
Ingen bild

Caroline

7 augusti 2013 18:15

Så fina saker !! Önskar Dig ett stort Lycka Till med försäljningen,du kommer sälja som bara den !!
Ha de så gott.kram & soliga hälsningar

Suzana

7 augusti 2013 20:02

Tack snälla rara du!

 
Anita

Anita

7 augusti 2013 22:19

Så roligt och vad fint det ser ut med alla dina fina alster. Lycka till!

http://anitafixar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards