Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Suzana - 5 augusti 2013 22:17

Om jag inte missminner mig helt så har jag nämnt tidigare att jag fått en förfrågan om att ställa ut mitt hantverk i en veckas tid inne på Freluga gård strax utanför Bollnäs..


Och nu är det då dags..

 

 

 

Denna vecka kan då alltså mina alster ses där.. =)


Skitkul!!

 

Har inte orkat skapa allt jag hade velat dit men tog en del jag redan hade och blandade med lite nytt..

 

     

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Tror nog att det kommer att bli bra.. =)

 

 

Av Suzana - 5 augusti 2013 22:01

Senaste dagarna har jag "tagit mig i kragen" och tagit hand om en liten del utav det som moder natur har att erbjuda..skulle gärna vilja ta hand om sååå mycket mer men orken är allt för begränsad nu så jag har bestämt mig för att vara nöjd med det som blir..

 

Igår bjöd jag hela familjen på jordgubbs och rabarberpaj..

 

 

 

MUMS!!

 

..och plockade in ännu en bunt sockerärtor som hamnade i frysen..

 

 

 

..blir sjukt mycket så jag hinner inte smaska i mig alla råa..men dom blir nog smarrig i grytor, stuvningar, mm..i höst/vinter också.. =)

 

Och ikväll har jag roat mig med att ta en promenad till min syster yster och plockade på mig en ex antal liter vita vinbär..

 

 

 

..och drygt en 3 liter hallon..

 

 

 

Nu hoppas jag bara på ork och energi att sylta och safta också.. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards