Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

En olycka kommer sällan ensam..

Av Suzana - 15 mars 2013 11:47

En olycka kommer sällan ensam heter det juh..mår fortfarande pest efter morfars bortgång och som om att det inte vore nog så råkade lilltrollet ut för en olycka i onsdags..


Han hade åkt på dagis disco i Voxna med sin dagisgrupp ifrån byn..och där hade han klättrat på en ribbstege i deras gympa sal och ramlat ner och hamnat så olyckligt så hans högra lårben bröts..

Så just nu finns jag och han uppe på Hudiksvalls sjukhus..gossen har opererat in två spikar i benet och mår relativt bra..vi får åka hem idag så det är lite gruvsamt men det måste ju gå så..

 

 

 

Hemlängtan är stor nu..

 
 
Lena

Lena

15 mars 2013 13:18

Nej, vilken otur!!! Jobbigt när man redan är "nere"! Hoppas att allt läker som det ska och att han kan springa som vanligt i vår!
Önskar er en skön helg! Sköt om Er!
Kram Lena

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
Lena

Lena

15 mars 2013 13:46

Aha det är därför det varit tyst på din blogg.
Hoppas han snart blir frisk.
Ni får ha en myshelg hemma nu :)
kram

http://lenahaga.blogg.se

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

15 mars 2013 15:22

Nä, urs å fy!! :-(
Stackarn!
Hoppas det går bra för er hemmavid nu då!
Krya-hälsning till grabben från oss här!
Kramar!

http://x-handarbete-pyssel

 
Ingen bild

Metronyx

15 mars 2013 17:41

Lille C. Jag måste ändå säga att han är ganska tuff ändå. Där sitter han ganska nyopererad och spelar som om inget hade hänt. Hade inte sett ditt inlägg innan jag skickade mitt sms. Du har rätt, en olycka kommer sällan ensam. Jag förstår ändå inte varför de inte gipsar? Varför är det fel? Tror de att benen läker ihop fel eller vad då?

Suzana

17 mars 2013 17:27

Envis som mor sin vettu.. ;) Jadu jag har ingen aning vad detta nya påfund beror på faktiskt..:/

 
Ingen bild

Irene

15 mars 2013 17:59

Stackars liten!!,,,,,det kommer att gå bra,han är ung,lite pysslet kommer det säkert att bli,men man får göra så gott det går/ kram Irene

Suzana

17 mars 2013 17:25

Vi kämpar vidare, det måste ju bara gå..

 
Annefia

Annefia

15 mars 2013 18:38

Åh nej!!! Stackars liten! (Och stackars dig med som nog hunnit gå igen en hel del oro och sympatismärta också)

http://blogg.fialand.com

 
Ingen bild

Åsa.Li

15 mars 2013 20:28

Huvaligen ta hand om er!

Suzana

17 mars 2013 17:24

Skall göra mitt bästa

 
Ingen bild

marina

16 mars 2013 17:43

nää fy vad hemskt!!stackars lill killen!!och stackars dig!!vilken chock att få veta att ens barn är skadat!!kramar till er båda!!

Suzana

17 mars 2013 17:23

Tack gumman

 
Lilly Dorotea

Lilly Dorotea

17 mars 2013 10:38

Lider med dig efter alla tråkigheter som hänt dig det senaste :( Det är alltid sorgligt att mista en närstående även om de nått en äldre ålder. Ännu värre är det när våra barn far illa jag hoppas han kryar på sig och får vara på benen snart igen. Men trots dessa tråkigheter så har du fått till sååå mycket fint sen sist jag var här :)Du är verkligen superduktig! Din "nalleliga" bl a är ju bara så underbar :)Önskar dig en fin dag!
Kram Åsa

http://lillydorotea.blogspot.se

 
Ingen bild

KIna

19 mars 2013 16:56

Det sej ju att en olycka sällan kommer ensam som du sa och den här gången stämde det verkligen. Det har ju räckt med din kära morfar! Hoppas sonen piggar på sig snabbt utan komplikationer. Så det blir ful fart på honom lagom till våren! Sköt om er jag gillar verkligen din nalle liga jag med! Du är så kreativ och gör så fina saker kram!

Suzana

21 mars 2013 12:14

Ja nu får det förhoppningsvis räcka ett tag

 
lopplisa

lopplisa

20 mars 2013 12:25

Jäklars också!! Detta hade jag missat!! Vilken himla osis! Tur i alla fall att huvudet klarade sej (jag har själv jobbat med personer som skadat hjärnor i vuxen ålder och vet hur livet kan vända på ett ögonblick p g a det). Hoppas läkningen förlöper väl! Inte kul alls att vara barn och vad med om ngt sådant!

http://lopplisa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards