Alla inlägg den 5 december 2012

Av Suzana - 5 december 2012 19:11

Är redan skitless på att packa flyttlådor och dona..så nu fick det lov att bli en liten paus..


Så nu står ett gäng aluminiumformar med janssons frestelse i ugnen..lika bra att vara ute i god tid med julstöket också..risken är ju ändå stor att min kropp kommer strejka totalt innan julen är här..

 

Blev att testa jansson efter Per Mobergs recept..

 

 

(bildkälla: google)

 

..bara att hoppas att den blir bra nu då..

Orkar jag så skall jag försöka baka lussekatter imorgon också..lika bra att fylla upp med julgott i kyl och frys så att det finns när det är dags..

 

Apropå bakning så önskar jag mig en sån här vanillinsockerburk..

 

 

(bildkälla: google)

 

..har letat med ljus och lykta men inte haft någon lycka än..har ju redan en "lika" fast bakpulver så det skulle vara kul att ha en lika till vanillinsockret..

Hmm undrar om tomten springer på loppis och letar klappar också..i så fall har han ett litet julklappstips till mig här..  ;) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards