Alla inlägg den 21 november 2012

Av Suzana - 21 november 2012 20:48

Hittade en smutsig men charmig reflex på trottoaren när jag vandrade hem ifrån södran tidigare ikväll..efter att jag tvättat av den och piffat den med ett pärlträtt "upphängningssnöre" och säkerhetsnål så kommer den nu passa perfekt för mig att bära när jag är ute och vandrar om kvällarna.. <3

 

 

 

Lite komiskt..när jag gick till södran ikväll så tänkte jag..hmm jag borde nog skaffa mig ett reflex av något slag..och tada så låg ett där på vägen hem..hmm nästan så man tror att det var meningen att jag skulle hitta detta.. ;) hihi..

Av Suzana - 21 november 2012 19:37

Nyss hemkommen ifrån lite kvällspyssel på södran..då jag inte är så pigg som jag skulle vilja så hann jag inte med allt jag tänkt men är ändå nöjd..

 

Fick klart tre namnvimpelraddor..

 

     

 

Sydd med återbrukade tyger, nya och loppisfyndad snedslå och text tryckt med textilfärg..

 

 

 

Tycker att dom blev riktigt bra..åtminstone en utav dom skall jag ge bort i julklapp.. ;)

 

Sen fick jag till ännu ett lager på väska nr:2 som jag skall dekorera med servett decopage till samma ägare som förra väskan..

 

 

 

..kände att jag måste få till en vit grund om det skall funka, den var mörkblå när jag fick den.. =)

 

Sen har jag påbörjat ett tills vidare lite "hemligt" projekt som jag visar sen om jag känner mig nöjd..såg bra ut i min fantasi men sen får vi se hur verkligheten kommer att te sig.. ;) hihi..

 

Nu natta lilltrollet och sen försöka ta det lite lugnt.. <3

Av Suzana - 21 november 2012 12:55

Idag började jag dagen med att baka muffins och koka te..sen hämtade min goa kontaktperson A mig och vi tog en sväng ut i skogen för att plocka på oss lite mossa, pinnar, ris, kottar och sånt som kan passa i bla. div pynt vid huset..

 

Inget smakar väl så gott som fika snyggt uppdukat på en stubbe i skogen..mums.. ;)

 

 

 

Goa A..

 

 

 

Skall rensa och tvätta en del vitmossa och packetera och sälja på julmarknaden för en billig slant också tänkte jag.. <3

 

Se om jag hinner till huset och pynta lite imorgon..strax dags att hämta gossen ifrån dagis och sen skall jag upp till södran och jobba ett ex antal timmar..

Har en hel del att jobba ikapp nu när kroppen värker liiite mindre..men innan kvällen är över så vrider jag mig nog tyvärr i smärtor igen..men vad brukar man säga..är huvudet dumt får kroppen lida..allt för sant i mitt fall är jag rädd..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards