Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Loppis, loppis, loppis..

Av Suzana - 15 juli 2012 19:59

På vägen hem blev det förutom besök på McDonalds (låg högt upp på gossarnas önskelista..) en del loppisbesök (låg myyycket högt upp på mammas lista.. ;) hehe..) med div fynd som resultat..

 

Fyndade bla garn och sytråd, 5kr/styck..

 

 

 

En urfin kruka och en läcker prickig kanna..40kr tillsammans..

 

 

 

Ett sött fat till ett kommande kakfat 5kr..tre söta kycklingar 1kr/styck och en bunt fina knappar 10kr..

 

     

 

En underbar bricka 30kr och en stooor stuv utav ett grönt läckert tyg 20kr..

 

 

Underbara fynd och jag är bara sååå nöjd!!<3 <3

 

 

 
 
lopplisa

lopplisa

15 juli 2012 20:45

Nä, du skämtar.. Du tycks ha en loppis-gps inbyggd i skallen! :o) Fina fynd! Kul också att ni haft det trevligt på semestern (förra inlägget). Även ett mindre miljöombyte är ett miljöombyte! Jo, och när det gäller fatet du frågade om, så är det en kakform av ngt slag - 5 spänn på.. ja, du vet...

http://lopplisa.wordpress.com

 
Queen of Kammebornia

Queen of Kammebornia

15 juli 2012 21:35

Vilka finfina fynd, grattis!

http://queenofkammebornia.blogg.se

 
Emilia

Emilia

15 juli 2012 21:43

Vilka härliga fynd - tur att ni följde din önskelista med ;)

http://emiliawadenstenproject.blogspot.com

 
Wickans Wäxthus

Wickans Wäxthus

15 juli 2012 21:58

Wow! Vilka fynd - förstår att du är nöjd!!
Ha en fortsatt trevlig kväll =)
Kraam <3

http://www.wickanswaxthus.blogspot.se

 
Anita

Anita

15 juli 2012 22:16

Härliga fynd!! Säg vad vore en sommar utan loppis?

http://anitafixar.blogg.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

16 juli 2012 10:10

Hej.
Det var länge sedan jag lämnade en kommentar så det var på tiden. Många fina loppis fynd. Själv har jag lite loppis abstinens då jag inte varit på någon på bra länge. Måste ändra på det.
Kram kram från Marie-Louise

http://mygganosirrah.bloggagratis.se

 
lopplisa

lopplisa

16 juli 2012 20:41

Hej igen,
Jo, ang limmet jag använde, heter det Araldite (tvåkomponentslim). Tog det för att det var vad jag hade hemma, men jag tror inte att det är särskilt miljövänligt, om jag ska vara ärlig.

http://lopplisa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards