Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Återbruksutmaning..

Av Suzana - 23 april 2012 07:50

Då var det dax för ännu ett bidrag till goa Klockarbarns återbruksutmaning..

Hade tänkt visa upp ett annat litet projekt men det för dröja ännu ett tag då jag fick slut på tapetklister..men visar då istället upp vad jag har roat mig med att sy på södran i helgen..

 

Nämligen div bebbeprylar sydd av en massa gamla tygstuvar och dekorband..allt loppisfyndat..och stoppad med fyllning ifrån en trasig kudde och en kattleksak med bjällror.. =)

 

 

 

   

 

Två skallror och en snuttefilt.. <3

 

 
 
Ingen bild

marina

23 april 2012 09:31

Så jättefina!!kramiz!

Suzana

23 april 2012 21:22

Tack gumman!

 
lena

lena

23 april 2012 09:38

Vilka bra grejer... vad duktig du är :)
Ha en bra måndag :)

http://lenahaga.blogg.se

 
klockarbarn

klockarbarn

23 april 2012 15:25

Tänk vad lite tyg och band kan bli fint!

http://.klockarbarn.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

23 april 2012 15:40

verkligen jättefina rara du!! de där kommer att bli poppis minsann, vad du kan!!! och ja visst är koftan finfin, har haft den hela helgen :) och nu har jag börjat skissa på en ny tavla! det ska bli en midnattstavla med fullmåne..får se hur det går :)))

kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.se

 
lopplisa

lopplisa

23 april 2012 18:23

Jätte, jättefina!!

http://lopplisa.wordpress.com

 
Ingen bild

metronyx

23 april 2012 18:45

Härliga bebbegrejor.Lilo vill följa med upp till Edsbyn snart, hon frågade häromdagen om det inte var dags nu ha,ha. Hon är ju nästan lika loppistokig som du : )

 
Ingen bild

manopropria

23 april 2012 19:56

Hej du har fått en award fr mig, kolla min blogg, hoppas jag har gjort rätt!

Suzana

23 april 2012 21:14

Tack gumman! Skall kolla in så fort jag får lite tid över.. =)

Hoppas du och A kommer på visit snart.. =)

Kraaaaam
Sanna

 
Hanna K

Hanna K

23 april 2012 20:59

Superfina färgkarameller!

http://lillspooky-syblogg.blogspot.com

 
Linda

Linda

23 april 2012 21:25

Vilka fina! Härliga tyger, kul med bjällra! Tack för inspirationen, och för kommentaren hos mig!

http://duger.se/blogg

 
Sara

Sara

23 april 2012 22:33

Hej Sanna! Jag förminskar ditt fotografi så att det passar jättebra till berlocken- allt det ordnar jag. Skulle verkligen vara jätteroligt att göra ett halsband till dig med din mormor och morfars bröllopsfoto, skulle kännas speciellt :) Kram till dig

http://www.snovitsapple.blogspot.com

 
AnnaMalin

AnnaMalin

27 april 2012 21:26

Men vad du är duktig!!! Så snygga och mysiga!!! Önskar även dig en fin helg!!! Stor kram!/AnnaMalin

http://annamalins.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards