Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

På sistone..

Av Suzana - 26 februari 2012 20:57

..har det ju inte blivit så mycket bloggande..men det betyder inte att mitt liv har varit händelselöst..nej för sjutton..full rulle hela tiden..men då jag inte mår så prima och orken inte varit på topp så har liksom bloggen blivit lidande..men jag lovar att försöka skärpa till mig..

 

I torsdags dök det upp en "liten" överraskning per post ifrån goa AnnaStina med bloggen stick å pyssla..ett paket med en massa smått och gott..porslin, textiler, dekorband, mm..underbart!!

Tusen tack gumman!

Här skall pysslas i massor och självklart kan vi fira vårt 20års jubileum med att återuppta vår brevskrivar kontakt också! =)

 

 

 

Och på fredagen kom "vår" egen lilla sessa till världen..kl.07.45 föddes min söta lilla systerdotter på Gävle BB!!

Urskoj med en ny liten tjej till i familjen! <3 <3

Hon skall heta Stella (inte lite likt den "riktiga" sessans namn..) ..vikt 4.400 och längd 53cm..

 

Har inget foto att bjuda på ännu så lilltrollet ställde upp som fotomodell dagen till ära.. ;) hihi..

 

 

Bustroll.. ;) <3

 

Har hunnit pysslat en hel del också..bla. har en beställd vit tras grytlapp sett dagens ljus..

 

 

 

 

..då trasorna kom ifrån ett gammalt lakan så sparde jag det broderade monogrammet och tråklade fast på den färdiga grytlappen..snyggt tycker jag och hoppas att goa A som beställt den skall bli lika nöjd.. =)

 

Helgen på södran har gått riktigt bra och jag har träffat många trevliga människor..ser redan fram emot nästa helg..skall till huset och hämta ännu lite mer nya saker..skoj att kunna visa upp lite nytt vid varje helgöppning.. =)

 
 
Tyg och otyg

Tyg och otyg

26 februari 2012 22:25

Grattis moster Sanna! Vad mysigt med en bebis, hoppas att du får träffa henne snart!

http://tygochotyg.blogspot.com

 
Ingen bild

metronyx

27 februari 2012 20:42

Vad roligt att allt gick bra, och att ni fick en liten flicka till grabbklanen : )Stella blir bra, hälsa Linda och gratta henne så mycket från mig!
Hoppas allt annat trök löser sig och att du får må bra.

 
Lisa

Lisa

27 februari 2012 22:30

Ha ha söta ungar du har :) SÅ tokigt söööt den där lille med :) Kul med syskon barn, jag vet inget bättre än pussa på mina.

http://www.pinkfriday.blogg.se

 
Lycke

Lycke

28 februari 2012 16:33

Grattis så mycket till nya sessan i familjen! och vilket fint namn! hoppas så du får må bättre snart och att energin kommer åter. här anas härligheten genom att släppa in det andliga. hjälper mig jättemycket när jag så lätt stressar upp mig..
sol och glitter inom önskar jag dig *

kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Eva

Eva

1 mars 2012 19:07

Vad mysigt att bli moster, grattis!
Det var ett tag sedan jag "hälsade på" inne hos dig.
Tiden har bara rasat iväg efter julswappen.
Men nu tog jag mig en stund och läste ikapp i din blogg.
Vad roliga godisfat du pysslat!
Var rädd om dig!
Kram från Eva (din f.d Tomte)

http://cloudberrie.blogspot.com

 
lopplisa

lopplisa

1 mars 2012 19:39

Tjusiga grytlappar. Fiffigt att spara monogrammet, blev ju hur snyggt som helst! Grattis även till släktökningen, fast annars var ju ställföreträdande fotomodell också himla gullig! Ha det gott /Pia

http://lopplisa.wordpress.com

 
AnnaMalin

AnnaMalin

2 mars 2012 07:49

Svar: Å, det är inte lätt när inte orker räcker till...All lycka till idag!!! Hoppas verkligen att det kommer gå bra och att du får det roligt under tiden...!!! Känns ingen press och stress över tygerna. Jag ser fram emot den dagen du lägger ut det, men jag kan vänta. Ha det nu så bra!!! Önskar dig en fin helg med mycket av det goda!! Kram!!!/AnnaMalin

http://annamalins.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards