Alla inlägg den 3 november 2011

Av Suzana - 3 november 2011 20:59

Glömde nästan..jag och lilltrollet tog en snabb sväng till erikshjälpen igår..det var fullt med folk och med en busig trollunge så kändes det inte särskilt lockande med något lååångt besök.. 

 

Men några saker hittade jag i alla fall i hasten..

 

  

 

Läckert tyg..sydd som gardinner men det kändes inte aktuellt för min del så jag sätter saxen i läckerbiten istället och syr något nytt..vet inte vad än dock..

 

   

 

Porslinshand som skall få agera "skyltdocka" till mina små ring nåldynor, en söt liten fågel, ett rött örngott och lite dekorband..allt sammans plus leksaker som trollungen ville ha landade på 116kr allt som allt..inte alls för blodigt.. =)

 

Fler som fyndat?

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards