Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Pysslat..

Av Suzana - 22 juli 2011 20:26

Känner mig lite stressad nu måste jag medge..har inte fixat klart direkt mycket till söndagens kalas och imorgon skall jag både "jobba" i ateljen ett antal timmar och sen skall vi ju ha grillkväll om vädret tillåter (..och skulle det bli regn så skall jag överraska näst yngsta sonen med ett biobesök..)..har bakat en omgång chokladbollar och skall knåda ihop ännu en sats ikväll..igår fick jag ihop en sats gobitar..

 

 

..med choklad och polkagris strössel..och älsklingen har köpt ett gäng bullar men jag vill ju bjuda på mycket mer än så..

Slog in gossens presenter igår..godispåsarna är också redo..

 

Får fundera ut lite mer bakat tills imorgon och hoppas att jag hinner med något då..

 

Inte stressa Sanna..det löser sig alltid.. =D hihi..

 

Idag fick jag färdigt ett par kakfat till också..blev riktigt nöjd..speciellt med det gula..

 

  

 

..lite romantiskt 50-tals stuk typ..

   

 

..tänkte att lite mindre enklare kakfat kanske skulle kunna vara utav intresse när man tex skall ha en fika på tu man hand.. =)

 

Nej nu dax att knåda chokladbollar och packa korgen inför morgondagens ateljebesök.. =)

 
 
Lycke

Lycke

23 juli 2011 12:24

oj vad fint det där gula med fjärilen! helt ljuvligt, och inte stressa kära du, du gör verkligen mer än nog, tänk på att det är vi inom oss själva som sätter ribban ***
här har varit semester och tyst ett tag, så svårt ta sig tid att blogga när hela huset fullt i folk tycker jag :) ska kika nedåt här senare, nu bebislunch :) har du hunnit väga rosariet ännu? bara undrar, inte stressa, hihi..den som väntar på nåt gott kan vänta länge länge..
massor med kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards