Alla inlägg den 16 september 2010

Av Suzana - 16 september 2010 21:27

Ikväll kavlade jag upp ärmarna och började röja ur mitt pysselrum..allt för att jag skall kunna börja om..få in nya bord och bättre förvaring..rensa ur pysselsakerna..mm..

 

Så här såg det ut när jag började ikväll..

    

..som sagt..rummet har fått agera förråd på sistone..

 

Efter några timmars slit så har jag i alla fall kommit så här långt..

    

..önskar att jag hade råd att fixa väggar och golv här nere också men det finns inga pengar till det..skulle vilja lägga klinkers (golv som "andas"..det är ju i alla fall ett gammalt källar pannrum jag huserar i..) och måla väggarna vit i sån där specialfärg som också "andas"..men den tiden kommer väl den också..nu gör jag bara det bästa utav situationen..

 

Bara ett "eget rum" är ju guld värt! =) <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards