Alla inlägg den 20 april 2010

Av Suzana - 20 april 2010 21:43

Är grymt trött och slut i kroppen efter dom senaste dagarnas "rulle", men envis som synden som jag är så kunde jag inte låta bli att testa på ett "nytt pyssel"..

 

Går ju som bekant en online pysselkurs och detta är en utav kursprojekten..

 

Dom härliga stuvbitarna jag köpte utav goa Gitte tidigare kommer då verkligen till användning nu..såå läckra tyger! 

Nån som kan gissa vad det skall bli? 


Färdigt resultat kommer senare.. =) 

Av Suzana - 20 april 2010 21:35

Då jag lovade miniplutten en sväng till öjeparken idag igen så började jag dagen med att baka chokladbollar och packa picknick korg..

Blev bestämt med goa systeryster igår också att hon och kusin vitamin skulle hänga på..

Kul! För både miniplutten och mig med ett sånt mysigt sällskap! =)

 

Tack för idag gumman och gokillen, det får vi göra om snart igen <3

 

Mums!!

      

  

Av Suzana - 20 april 2010 21:22

Igår hade jag fullt upp hela dagen så det blev inget bloggande..

Började dagen med det vanliga hemmapysslet..tvätt, mat, disk, mm..sen fick jag för mig att jag och lillgossen skulle gå iväg och köpa hem lite "vårblommor"..så sagt och gjort..vi knallade iväg till närmaste blomsterhandeln och köpte på oss lite smått och gott utav goa Bettan som jobbar där..

Upptäckte för nån dag sedan att hon också är en bloggerska..där ser man va lite man vet.. =) hihi..

 

Fick i alla fall blommorna i jorden idag, så nu har man lite vårfint på bron..

      

 

Efter blominköp igår så ville lillgossen gå till lekparken så då blev det ett par timmar i öjeparken och då han hade det så roligt så bestämde vi att vi skulle ta en sväng dit idag också och ta med lite fika.. =)

 

I parken mötte älsklingen upp och det blev en snabbsväng in på ica innan hemgång..

Väl hemma så var det bara att slänga i sig lite mat och sen vänta in syster för att åka på djurskyddets styrelsemöte..

 

Kom hem igen rätt sent och helt slut så det blev sänggående rätt pronto..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards