Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Mindre roligt..

Av Suzana - 1 februari 2010 20:16

Idag när jag och älsklingen var på väg ner till Gävle sjukhus för att diskutera min kommande operation så hände detta.. Smitning efter E4..på bilden syns vår bil längst bort..

 

När vi låg i omkörningsfil för att köra om en bil så svängde den plötsligt ut trots att vi låg jämnsides och prejade in oss i mittenräcket..vet inte om personen i fråga inte såg oss eller om han/hon höll på med annat..

Från mittenräcket stutsade vi tillbaka ut i körbanan där 2 andra bilar körde in i oss innan vi hamnade i dikes snökanten..4 smällar tillsammans..

Prejaren försvann från platsen..

 

Vår bil är bara skrot men vi hade änglavakt..efter ex antal timmars undersökning på Gävle akutmottagning så konstaterades att vi förutom mörbultade kroppar, chock, småsår och blåmärken klarat oss helskinnat..

 

Här kommer ett par bilder på ett par trötta, mörbultade lyckliga överlevare i dom tjusiga kläder vi kom hem i då sjukhuset klapp sönder alla kläder vi hade på oss ner..

Sexiga eller hur?..

 

    

 


 
 
Helena

Helena

1 februari 2010 21:20

Men usch.... Såg på Fb att något hänt så jag fick genast hoppa in till dig och kolla... Vilken tur att änglarna vakade över er idag!!! Förstår inte psyket på en människa som kan dra från platsen på det viset..... Man kan ju HOPPAS att personen i fråga agerat i chock och att han/hon ger sig till känna.
Du har en enormt tuff blivande make... Nu har han visat upp sig på bloggen i både brynja och nattsärk!
Krama varandra nu ikväll!
Man påminns onekligen om hur viktigt det är att man rädd om varann och att man aldrig skiljs åt som ovänner.....
Kramar i massor från Helena

http://www.retro-tokig.blogspot.com

 
Aina

Aina

1 februari 2010 23:18

Vilken tur att ni klarade er ifrån allvarliga skador. Kram Aina

http://spretkrull.blogspot.com

 
Viktoria/Stjernfall

Viktoria/Stjernfall

1 februari 2010 23:24

Usch så läskigt men vilken tur ni hade! Kunde ju gått illa men se det gjorde det inte :D

Massa kramar!

http://stjernfalls.blogg.se

 
Sofia

Sofia

2 februari 2010 00:06

förlåt att jag skrattar, men du e bra komisk när du lägger upp sånna där bilder iaf. hahahaha =) Skönt att allt gick bra, förutom med bilen dårå... men det lär ju gå på nån form av flrsäkring bara dem får tag på smitaren.

http://trasigleksak.blogspot.com

 
Lotten

Lotten

2 februari 2010 07:58

Men fy, vad otäckt! Vilken tur att ni klarade er utan skador ändå....

Kraam

http://ornnastet.blogspot.com

 
Susanne

Susanne

2 februari 2010 08:14

Men huuuu sista idioten har inte föds ännu är kommentaren till smitaren!
OCH vilken tur ni hade! verkligen änglavakt!
kram

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
LIsa

LIsa

2 februari 2010 10:29

Uscha! fy va hemskt! Att folk bara kan smita iväg! Antar att människan fick en chock? Tur att ni klarade er i allafall!

Vad ska du operars för? tror jag missat något nu? Hoppas att det kommer gå bra. Är alltid lite läskigt när de ska i och skära i en men de är ju duktiga de där läkarna.

Fina fynd du hittar hela tiden! Riktig fynd magnet ;D

Stor kram och hoppas ni mår bättre idag

http://pinkfriday.blogg.se

 
Ingen bild

metronyx

2 februari 2010 13:32

Bara glad att ni klarade er. Vilken ruskig chock krama Johan från mig.

 
erry

erry

2 februari 2010 18:21

Ojooj! Vad glad jag är att det gick bra för er! Hoppas ni mår bra idag. Många kramar!

http://gallerry.blogg.se

 
Rita

Rita

3 februari 2010 20:55

Nej, så hemskt! Men så skönt att ni klarade er i alla fall. Det måste ha varit en hemsk upplevelse. Har dom fått tag i den där "stollen" än?
Stor tröstkram!

http://ritazdesign.blogg.se

 
Sandra - Mamma till Novalie

Sandra - Mamma till Novalie

18 februari 2010 21:22

Fan va arg jag blir när jag läser det här.. vilka idioter det finns.. Skönt att läsa att allt var bra med er iaf.. Men varför klippte dem sönder era kläder? fan va arg jag skulle bli om dem gjorde så med mina kläder :O

http://mammasandraa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards