Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Litet kvälls projekt

Av Suzana - 8 juli 2009 22:09

Detta har jag pysslat med ikväll..köpte ju gamla kaffefat tidigare och nu har jag kommit för mig att pyssla med dom..blev med hjälp utav ljushållare och lim söta ljusfat =)

Funkade bra och blev riktigt söta tycker jag! =)

 
 
Lycke

Lycke

8 juli 2009 22:34

Jättesöta tycker jag!!! Älskar sådana gammeldagsa fat! Fast man bör väl ta ett rejält lim för att inte riskera olycka...
Kanonfina blev de hursomhelst!!!

Kramis Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
x-blog

x-blog

8 juli 2009 22:51

Jo tack, med oss är det bra =)
Flyttar och flyttar... eller, vi tar det faktiskt ganska lungt. Hinner umgås med vänner och familjen, plugga lite, motionera, njuta lite i växthusen och sånt. Har man semester så ska man se till att ha det oxå!!

Ja, vad kul det vore om ni kommer ner nästa sommar igen! =)
Så sant, både tid och råd är svårt att få till allt samma sommar!

Åhhå, bröllop alltså...! Vad kul!
Gäller att panta mycket nu då...! ;)
Själv ska jag börja träna på att göra bröllopsbukett nu, så kanske jag har kläm på det till i januari då syster gifter sig.

De där dockhusmöblerna som du ska sälja vidare, det är inte så att JAG kan få köpa dem ?!
Och din spegel, den kommer ju bli helhäftig!!
Jag ska ta och lägga den idén på minnet, för frmtida bruk!!! =)

Allt bra med er med?!
Sköt om er!
KRAM!!

http://x.tradgardsblogg.se

 
Viktoria

Viktoria

9 juli 2009 00:22

Jättsöta :D Mycket fiffigt!

http://stjernfalls.blogg.se

 
Berith

Berith

9 juli 2009 13:11

Vad fiffit..det blev riktigt läckert =)
Ha det gott!
kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
MIA

MIA

9 juli 2009 14:20

Hej,
otroligt vad fina fynd du gör. Det måste ju vara många som lämnar in till Eriks Hjälpen hela tiden. Det är ju så otroligt bra. Både för att hjälpa andra och sedan miljön oxå.
Det är bra länge sedan jag besökt ngn loppis nu. Men blir så inspirerad när jag ser dina fynd.
Toppen bra att du skriver ut vad du betalat för allt. Det är ju fantastiskt egentligen hur mycket man kan få för en 100 lapp!!
Vad är det du planerar till hösten med Disney figurerna?
Sälja på Tradera? ;-)
Lycka till med Bröllops pengarna ;-) Det blir nog inga problem med att din älskling "ska falla på knä"...
Han läser väl din blogg så att han vet vad du vill?! *L*
Ha en riktigt bra dag. Själv är jag beordrad att jobba i natt. Finns för lite med semestervikarier.

K:MIA

http://humlisbloggar.blogspot.com

 
Ingen bild

Metronyx

9 juli 2009 20:05

Aiyeh tänkte logga in och säga tack för din gulliga present i dag. (Jag kommer inom tre veckor ett löfte.)Men så blir jag exalterad av bröllopsplaner.Håller med föregående talare klart grabben kommer fria ;)

 
susanne

susanne

10 juli 2009 06:54

jätte fina verkligen suuuper söta !

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Stina

Stina

10 juli 2009 12:44

Vilken kul idé! Skulle det funka att måla ljushållaren i någon matchande färg tro, så att de smälter ihop bättre, eller kanske klä in dem med något? :-) Super fina var de i alla fall!! :-)

http://www.sagoliktpysslar.blogspot.com

 
Linda

Linda

10 juli 2009 18:55

Men så smart att göra ljusstakar av kaffefaten.. verkligen fina!!

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persil,ja

11 juli 2009 17:22

Men guuud vilken bra idé!!! Köper man ljushållaren på nån pysselaffär???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards