Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Suzana - 19 februari 2014 18:12

Älsklingen var gullig och körde mig en sväng till erikshjälpen idag..allt för att pigga upp mig lite..får lov att stoppa i mig starkt smärtstillande igen bara för att kunna komma ur sängen på morgonen..allt annat än skoj men inte mycket annat att göra än att försöka genomlida..


Blev lite fynd idag också..inte världens mest nödvändiga inköp men men..


En supersöt sparbössa för 10kr..


 


..och ett "hjulskydd" eller vad det nu kallas till min cykel (5kr) och en bund smarta skedar (15kr) som jag tror kommer vara perfekt till tacosås, marmelad eller liknande där skeden har en förmåga att "sjunka ner" och bli superkletig.. ;)


 


Har ni gjort några onödiga men ack så bra att ha fynd på sistone? =)

Av Suzana - 19 februari 2014 13:30

Nu har det börjat spira lite smått i rabatterna, fåglarna kvittrar, solen kikar fram, vatten droppar ifrån taken och våren känns inte lika avlägsen längre.. <3


 


Paniken för att jag inte fått ett enda frö i jorden börjar infinna sig..har pysslat ihop lite såkrukor i äkta återbruks anda..

Tomma toarullar och gamla dagstidningar är bra att spara till många olika pyssel.. ;)


   


Har tittat igenom mina fröer och har konstaterat att jag måste köpa in mååånga fler om jag skall få ut det jag vill utav trädgården i sommar..beställning till impecta på G..bättre sent än aldrig eller hur? ;)


 


Har köpt hem planteringsjord så några fröer skall jag nog hinna peta ner i jord närmaste dagarna i alla fall..


Längtar efter vår och sommar nu!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards