Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Suzana - 25 juni 2011 17:53

..döljer sig bakom denna låsta dörr..jag har jobbat på i flera dagar nu..värdelös färg gör inte saken lättare..men har bestämt mig för att i första hand använda det material jag redan har liggandes hemma..och vad är det då jag har på G?

 

Jo..

 

  

 

..jag har äntligen fått tummen ur och hyrt mig en egen ateelje..jippie!!

Skall bli skoj att få ordning här inne..väggarna i denna före detta ungdomsgårds "kuddrum" (inbillar jag mig i alla fall att det varit..) fanns svarta väggar med massa graffiti..nu skall dom bli vita (många lager går åt utav denna skitfärg men men..skam den som ger sig..) och där graffitin fortfarande syns så skall det till en tapet laptäcksvägg ungefär 2,5meter upp..grym takhöjd där inne skall ni veta.. 

 

  

 

 ..fönster och dörr fodrets lila och turkosa färg blir kvar..

 

 

 

 ..likaså färgen på element och golvlister..allt är lite skamfilat men så vill jag ha det.. =)

   

Kommer att visa upp mina alster här..sälja lite kanske..ha lite loppissaker i en vrå..mm..åhh va jag ser fram emot att "flytta in".. =) <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards