Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Suzana - 6 juni 2011 13:18

Gårdagens loppispremiär blev lyckad trots att jag satte upp "reklamblad" bara kvällen före och bara på ett par ställen..måste upp med fler..men idag är jag förkyld och hängig efter att ha suttit och frusit ett par timmar i parken igår eftermiddag..suck..men bara orken återvänder så..

 

  

(foto innan öppning..svårt att se sakerna men ändå..)


Har i alla fall varit ner i förrådet och rensat lite mer till loppiset idag..inte så mycket som jag tänkt då..men har man en liten gosse som är gnällig och inte vill vara med så är det lite svårt att ta en riktig rensning..hmm..kanske kan göra ett nytt försök imorgon när lilltrollet är på dagis..

 

Lite nytt är det i alla fall och jag har öppet varje dag i stort sett..bara skylten står ute så kom och hälsa på vettja! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards