Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Suzana - 4 februari 2010 19:59

Glömde nästan.. När vi väntade i Bollnäs på att älsklingens äldsta son skulle vara klar på bowlingen så passade vi på att ta en sväng in på dollar, karlsson, mm.. Och då hittade jag en supermysig mössa som minstingen bara "måste" ha..

 

Är han inte bara för söt i sin nya nallemössa?? =) hihi..

 

  

Av Suzana - 4 februari 2010 19:50

Idag har vi varit med älsklingens äldsta son till hans läkare i Bollnäs och då passade vi även på att uträtta lite ärenden..

 

Tiggde även till mig ett snabbbesök på röda korset och kom som vanligt inte ut tomhänt.. =)

 

      

Kaffekoppar som kommer passa perfekt till vårt "retro/vintage/återbruk/medeltida" bröllop i sommar.. =)

 

 

Ett par lyktor till min "lilla" samling.. =)  

Härligt gult plåt "kakfat".. =)

 

Kakelplatta..kunde bara inte motstå den.. =)  

Liten söt ljusstake..såå fin! =)

 

Många fina fynd och 70kr fattigare..

Av Suzana - 4 februari 2010 19:43

Hade lovat att göra ett gäng inbjudningskort till älsklingens systerdotters kalas..tänkte fuska lite då jag är sådär lagom pigg nu efter olyckan och jobba mest med skrivaren..tyvärr verkade inte min skrivare riktigt vilja va med så jag är allt annat än nöjd med resultatet..

Men nu får det vara såhär då min ork inte riktigt finns och inspirationen ligger också på bottennivå..


Vet inte om det kommit efter olyckan men jag är nere just nu..

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards