Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Suzana - 10 juni 2009 13:40

Har äntligen gett mig tid att sy en egen vetevärmare oxå, har ju en förmåga att låta alla andras projekt gå före det jag vill göra till mig själv..suck..men är man dumsnäll så är man..

Men nu har jag då äntligen fått en egen vetevärmare i alla fall..sydde den utav lite olika retro tyger så den skulle bli riktigt min egen stil.. Och jag blev supernöjd med resultatet! =) hihi..


Nej nu är det dax att åka och jobba en kväll på djurskyddet igen och gosa med alla goa kissekatter vi har där =)

Av Suzana - 10 juni 2009 13:31

Idag har jag hunnit med en sväng till erikshjälpen och fyndat lite smått o gott =)


För 106kr så fick jag allt detta..

En liten vägghylla (tror den kommer hamna i badrummet på övervåningen så att barnen kan ställa sina tandborstmuggar på den..), lite olika knappar till kommande pysselprojekt, en 70-tals plastkrok som jag inte vet vad jag skall göra med ännu, en pannlapp till min samling (skall bli något pyssel en vacker dag alla dessa pannlappar jag köper, men har inte bestämt mig riktigt ännu..), fat, en gammal "porslinssäkrings" som passar som charmig ljusstake och en lampa som oxå kommer att pysslas med...ojoj jag fyller på material till mitt pysslande så jag vet inte hur jag skall hinna med allt..


Men vad gör man när man bubblar över utav ideer? =) hihi..


Av Suzana - 10 juni 2009 12:17

Jippi!

Idag damp mina fina servetter som jag vann i Lyckes lilla gissa färgen tävling ner i postlådan!

Dom är superfina och jag är sååå nöjd!


Tack så mycket snälla goa Lycke! =)




 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards