Alla inlägg den 5 maj 2019

Av Suzana - 5 maj 2019 22:58

Insåg just att det var den 2 maj för tio år sedan jag startade denna blogg! =)


Wow! Vad tiden rusar!

 

<3 Så jag får väl säga STORT grattis till bloggen på 10årsdagen trots att det är några dagar sent! <3

 

 

 


Hmm får fundera på om jag skall hitta på något för att fira detta tio års jubileum.. ;)

Några förslag? <3

 

Av Suzana - 5 maj 2019 22:21

..eller ja jag hoppas att jag skall kunna blogga mer regelbundet igen, har fortfarande ingen egen dator men lånar lilltrollets dator tills han inte längre vill "dela" den med mamma.. <3


Det har ju hänt så galet mycket i mitt liv sedan jag ofrivilligt lämnade blogglandia så det skulle ju ta en evighet att berätta allt så jag "börjar" här i dags läget och kanske gör några återblickar senare..


Har påbörjat en resa i att förbättra min hälsa och förhoppningsvis driva bort en del utav den ständiga värk och trötthet som slagit rot i min kropp, så jag försöker mig på att äta sk antiinflammatorisk mat och tar långa promender varje dag.. 


Bara älskar denna gröna smootie..


 


..som består av spenat, avokado, äpple, banan, ingefära, lime och apelsinjuice..

<3 MUMS!! <3


..så den resan kommer jag med all säkerhet berätta mer om i framtiden.


Min blivande tiny house bygge går sakta sakta sakta i snigelfart framåt..men grunden är nu i alla fri efter lite sista hjälp utav min goa svärdotter och söta barnbarnet..


     


..så nu är det dags att slipa och rostskyddsbehandla underredet innan det är dags att fixa mer material så att bygget verkligen kan "ta fart".. <3


Annars så rullar vardagen på som vanligt med familjen, hemmet, kurser, möten, djuren..


     

 


..trädgård, värk och trötthet, mm, mm.. Men det får vi prata mer om i ett annat inlägg, just nu är jag bara så glad att jag kan blogga igen och jag hoppas att både gamla och nya bloggvänner skall hitta tillbaka hit igen! <3


<3 Sköt om er och kram så länge! <3


 



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards