Direktlänk till inlägg 1 december 2017

Nattsudd och marknadspyssel

Av Suzana - 1 december 2017 00:53

Då var det dags för nattsudd igen...

Värken i kropp och själ håller mig vaken så jag kan lika gärna använda tiden till något nyttigt och i natt blir det därför julmarknadspyssel...skall ju stå på julmarknad i Långhed på lördag med min vän Lars...

 

 

 

Brända mandlar är på G, men jag måste ta pause lite då och då...smält socker är ju väldigt väldigt hett och jag har naturligtvis lyckats bränna mig ex antal ggr redan så fingrarna ömmar rejält dom med nu...

 

 

 

...i en utav pauserna slängde jag ihop ett antal små julgrupper som också skall få följa med på lördag...skall dock stänga in dom i cellofan påsar först så ev allergiker förhoppningsvis inte känner utav dom...

 

 

 

...bara att hålla tummarna att jag får sälja en del...behöver ju bla komma till tandläkaren, börjar bli riktigt olidligt...

 

<3 Hoppas att ni andra får en riktigt god natts sömn i alla fall <3 

 

Nu dags att bränna fingrarna lite till.......

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

1 december 2017 10:56

Så omtänksamt av dig att slå in dom i plast. Jag är allergisk mot doften och har väldiga besvär när man ställer dom i affärerna nära kassan där man ska stå i kö. Synd för dom är ju julen s
blommor som jag aldrig kan köpa

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

1 december 2017 11:13

Så duktigt du är och vad roligt att få sen en bild på dig, fin du är<3
Glöm inte bort att vila ibland också<3 (bara av välmening ;)
Så jobbigt för dig med så ont :/

Ska nog göra nåt julgodis vid senare tillfälle ;)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

1 december 2017 21:33

Sv: Tack så mycket! :)

Hoppas du får en fin Helg<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards