Alla inlägg den 20 mars 2017

Av Suzana - 20 mars 2017 16:31

Nej nej nej f-n! Vill inte!!

 

Men kroppen lyssnar inte...självklart inte...den försöker ju bara överleva...känner den oändliga tröttheten i hela kroppen, har svårt att sortera och hålla isär alla tankar, intryck, måsten...kan knappt fokusera, åh att det skall vara så himla svårt...men är man som jag, vill så mycket, har så mycket idéer, myror i kroppen så är det så oändligt svårt att dra ner på tempot, ja egentligen så skall jag bara ligga ner, inte göra ett dyft, skita i allt...

Så känns det just nu...att jag bara vill skita i allt, dra täcket över huvudet, sluta existera...vill inte vara jag just nu, vill inte vara den här människan som bara rasar ihop för minsta lilla, skakar i hela kroppen, är total virrig med en hjärna som känns som en otäck förvirrad gröt...

Och bara för att göra mitt liv ännu bättre så river värken från h-vete i min redan slitna kropp...nej just nu så vill jag bara inte vara med...orkar inte...


Ikväll skall jag i alla fall, proppa i mig värktabletter, ta min nybakade kladdkaka, mm under armen, åka till Abf och försöka hålla humöret uppe...LE och försöka hänga med, tur att jag inte är ensam kursledare för då skulle dessa stackars kursare inte få ut mycket utav kvällens kurs...tur att det är två veckor till nästa kurstillfälle sedan...kanske jag orkar finnas till då...

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards