Alla inlägg den 15 mars 2017

Av Suzana - 15 mars 2017 20:13

Något som jag irriterat mig på väldigt länge är det enkla faktum att det är stört omöjligt att få ut det sista ur Nezeril nässprays lilla pumpflaska...låter kanske som något dumt att haka upp sig på men det stör ändå mig som hatar att slösa...men så tänkte jag att istället för att bara sitta och irritera mig så varför inte försöka göra något åt saken...


Så sagt och gjort...jag tog en liten avbitartång och knipsade bort så pass mycket...

 

 

...så att jag kunde öppna locket..."slaktade" sedan ännu ett par till flaskor med sista slatten kvar i och hällde över allt i samma...pillade dit locket igen och vips så hade jag en "ny" halvfull flaska igen...

 

Sprayfunktionen var även den densamma så jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med mig själv! ;) haha...

 

De andra två sprayflaskorna fyllde jag med koksaltlösning så nu kan jag bekämpa min nästäppa ännu ett bra tag till och sen kan jag ju alltid fylla på dom igen.

 

Ett lite udda spartips kanske, eller vad säger ni? 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards