Alla inlägg den 10 mars 2017

Av Suzana - 10 mars 2017 21:29

Jag är så lycklig att min hjärna "tillåter mig" att läsa igen...ja jag har naturligtvis kunnat läsa hela tiden...men alla som någonsin har drabbats utav utmattningssymdrom vet att man försöker och försöker läsa men hjärnan känns som geggamoja om man kan liksom bara inte få ihop vad det var man läste...

 

Bara jag nu inte på grund utav min nyfunna lycka överbelastar hjärnan igen...jaja just nu har jag ingen annan bok som jag bara måste läsa här hemma så det blir lugnt på läsarfronten någon dag nu...

 

Igår började jag läsa boken "Middagsmörker" utav författarinnan Charlotte Cederlund och då den var så fängslande så har jag nu då läst ut den och kan verkligen rekommendera även denna bok...

 

 

 

En fascinerande berättelse med mycket magi, Borri noaidi, norrsken...ja ni får läsa själva och avgöra vad ni tycker ;)

 

Själv älskar jag denna bok och ser verkligen fram emot att få hem hennes nästa bok "Gryningsstjärna" som jag redan bokat på bibblan.

 

Javisst ja, kom just på att jag visst har ännu en bok hemma som jag vill läsa...men låter hjärnan vila någon dag först tror jag... ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards