Alla inlägg den 9 mars 2017

Av Suzana - 9 mars 2017 11:49

Mamma är bara lite trött heter en bok som författaren Sara Beischer har skrivit.

 

Den handlar om den stressade småbarnsmamman Minna som kämpar med att få ihop vardagens alla måsten och förväntningar...

 

 

 

...tills det helt enkelt inte bara går längre, allt rasar ihop som ett korthus och hon får diagnosen utmattningssyndrom...

 

Kanske var det för att jag själv sitter i samma sits som jag föll för boken, men jag tycker att den är mycket läsvärd och jag tycker alla som har varit/är i samma situation eller känner någon i samma sits skall läsa denna bok.

Den är på dryga 250 sidor men lättläst.

 

Själv är jag överlycklig att min hjärna låter mig läsa och förstå vad jag läser igen... <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards