Alla inlägg den 30 april 2016

Av Suzana - 30 april 2016 22:15

Idag har det blivit en del rens/röj men även lite trädgårdsstök här hemma och då passade jag på att leka lite med kameran också...

Sååå härligt nu när trädgården börjar vakna till liv mer och mer... <3


 

   


Har även  gett mig kast med att testa något nytt för mig, nämnligen att ta sticklingar...


 


...tog svartvinbär då jag hört att dessa skall vara enkla att ta skott på...vill ju inte misslyckas och tappa sugen direkt liksom... =D haha...


Håll gärna tummarna!!


Hade ett helt gäng med nyfikna åskådare, som ivrigt övervakade varje steg jag tog...


 


Mamma kan ju råka hitta nåt "götta" och dela med sig utav... ;)


   


Och min go´kissen Måns tyckte det var spännande att gå på upptäcksfärd med mamma.. =)


Hoppas att ni alla haft en Trevlig Valborg så långt!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards