Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Suzana - 20 mars 2016 18:02

Har haft en ordentlig trött och värk period igen...eller ja jag är mitt i den just nu...djävulsk värk, trötthet och allmänt nere... =(


För att försöka hålla humöret uppe så pysslar jag på i vanlig ordning...har en hel del påbörjade projekt och en del som faktiskt hunnit bli klar... =)


Bla så började jag med en barnvagnsfilt...


 


...som jag efter att ha dragit upp och börjat om med och ändå inte fått nån ordning på, bestämde mig för att ge den ett nytt liv som en kanin snuttefilt istället...


 


Hoppas att den, plus den nya filten jag påbörjat skall bli en uppskattad "grötpresent"...


 


...när dom blir klar... <3


Kattkorg nr:2 är fixad och klar...


 


...och dessutom godkänd utav katterna...

Här min go´kisse Måns <3


Har även fått hem en del del pysselmaterial på sistone, som jag bla samlar i mitt nya pysselskåp...


      


...bla "stommar" till hårspännen som jag redan börjat pilla lite med och fler glödlampor i olika storlekar, mm...



Vad har ni pysslat med på sistone? =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards