Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Suzana - 1 mars 2016 21:46

Igår var jag en heldag med minstingen i skolan...alltid lika skoj att se vad han har för sig där om dagarna...och en pysseltoka som jag kan ju bara inte undgå att börja diskutera div pyssel med allt och alla, denna gång minstingens fröken...så hur som helst så slutade det med att jag lovade att pyssla ihop ett förslag på vad barnen skulle kunna hitta på att pyssla ihop till påsk i skolan... 


Hittills har jag slängt ihop denna:


 


En "påsklilje" krans utav bla gamla äggkartonger, mm...


     


...vad tror ni om den?

Det skall ju inte vara för avancerat, inte för dyrt, osv...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards