Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Suzana - 6 januari 2016 23:51

Då var vi igång igen med Abf studiecirkeln som jag håller i, Återbruks och pysselcafé ...

Ett par "veteraner" och ett nytt ansikte dök upp denna gång...även om ingen direkt ville ställa upp på bild... =D haha...


   


Som tur var är inte min vän Lars såå kameraskygg som damerna här ovan... ;)


 


Det blev en del pysslande...själv fortsatte jag på kapsyltemat och skapade ännu ett par mini fågelburar...


 


...och påbörjade ett nu pågående projekt, som går ut på: hur mycket kan man få ut ifrån en kaserad herrtröja...

Har mycket kvar utav den men så här långt har den resultrerat i ett par handledsvärmare...


 


...och i ett par värmande innersulor...


    


...återstår att se vad mer den kan bli... =)



Vad har ni pysslat med på sistone då?  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards