Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Suzana - 2 januari 2016 11:41

Igår kväll så hade jag dragit ihop ännu en liten pysseljunta, denna gång for jag och Kicki hem till min vän Lars...


 


Vi hade tokroligt och trevligt som vanligt...



 


...svårt att inte ha skoj med dessa tokar!! =D haha...


Hade med mig lite allt möjligt då jag ville testa lite nytt...grävde upp ett par aluminiumformar ur metallinsamlingen och skapade en bunt fjärilar...


   


...som sen fick hamna "på tråd"...


   


...blev inte alls så tokigt med pärlor i turkos och "kristall"... <3


Även en kapsyl fick nytt liv som en mini fågelbur...


 


...med dekor utav bla nagellacks blommor...


 


...detta projekt är lååångt ifrån klart, men men...ibland måste man låta projekt mogna lite innan alla pusselbitar faller på plats...


Blev även några varv på Minioner mössa nr:3...


   


Kicki stickade ett gäng handledsvärmare och Lars jobbade med trådslöjd, glömde tyvärr att fota deras färdiga resultat... =/


Bättre lycka nästa gång, på tisdag kör vi igång i Abf´s lokaler igen! =)




Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards