Alla inlägg den 29 april 2015

Av Suzana - 29 april 2015 16:21

På söndag är det dags för mig att stå på utomhus loppis igen, så håll tummar och tår att det blir hyfsat väder!! =)


 


Hade hoppas på att min rara väninna K skulle med men hon fick förhinder så jag håller tummarna att jag får med mig någon annan, alltid roligare med sällskap! ;)

Av Suzana - 29 april 2015 01:06

Idag hade vi en liten disskution på studiecirkeln som jag och goa E håller i och vi kom fram till att en liten soffhörna i äkta återbruksanda inte skulle sitta helt fel inne i ett utav ABF´s studierum...


Tror att den kommer bli skoj att "skapa" och sen mysig att sitta och pyssla i under studiecirkeln...och då vi har liten budget (läs: noll kronor) så skall vi försöka skrapa ihop alla delar gratis på olika vis...


Har bla lagt ut ett par "tigges" annonser i olika fb grupper ikväll på soffa, fåtöljer och soffbord...skall bli spännande att se vad vi kan få ihop... =)


Googlat bilder och fantiserat...


     

   


Tror ju knappast att jag får tag i såna här riktiga skönheter, men drömma får man...


Lite "piff" som blompall, lampor, tavlor, mm skulle sätta pricken över i:et...


   

   


Drömmer vidare...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards