Alla inlägg den 19 april 2015

Av Suzana - 19 april 2015 12:21

Jag har haft en riktigt rolig och givande helg...på torsdagen och fredagen så trillade den in en massa snälla och givmilda människor in på loppis...är så himla glad för att folk tänker på mig istället för att slänga bort en massa saker och material...


Först ut var min rara väninna Kicki som kom in med en hel låda med tyg som hennes väninna B annars hade tänkt slänga...


 


Passade mig perfekt, fick en inspirations kick och jag har redan börjat sy en bunt nya fåglar som skall få följa med på marknad nästa helg! =)


Tack än en gång snälla B!! <3



 


Sen dök min goa väninna G in med en bunt inspirerande broderi tidningar och lite loppisprylar...


 


...Tack än en gång gumman! Har redan sett lite skoj jag skall sy vid tillfälle <3 


Sist men inte minst dök min söta väninna A-L in med en massa fina knappar...


 


Jag som fullkomligt älskar knappar, dök direkt ner i burkarna och hittade direkt en bunt favoriter som jag redan har div planer för...


Lät som om hon skulle komma in med lite annat smått och gott i framtiden också så nu är jag inte så lite nyfiken heller!! ;)


   


Tack än en gång go´gumman!! <3


Hela lördagen gick åt till något jag länge velat komma igång med igen...DANS!! Så det blev en intensivkurs i bugg...5 tuffa men ack så roliga och givande timmar! =)


 


Min rara väninna A och hennes partner G höll i kursen och som det verkar så skall vi köra en fortsättnings kurs i maj...skall bli så skoj!! =) 


Hur har er helg varit så långt? =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards