Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Suzana - 10 juni 2014 21:15

Då var det dags för SoMMarLoV igen då..ingen skola på hela 10 veckor..det var en lycklig kille som avverkade sin första skolavslutning idag..


 


Väl hemma kastade vi ihop en tårta (..strösselet kastade vi verkligen på så det var bara att plocka fram dammsugaren när vi var klar.. ;) ..) och bjöd övriga sommarlovsfirare och resten av familjen på.. <3



 

Av Suzana - 10 juni 2014 20:54

Ibland kan man bara inte låta bli att unna sig något nytt..brukar ju försöka köpa det mesta begangnat för att inte spä på sopberget mer och inte gynna detta slit och släng samhälle vi lever i..men ibland så trillar man ju dit..


Kikade in på ellos reasida och kunde inte låta bli att klicka hem denna ljuvliga turkosa dröm.. <3


 


..och sen bara älskar jag tröjor så denna rosa sötnos fick också slinka med.. <3


 

Nu hoppas jag att dom skall sitta hyfsat på min oformliga kroppshydda också.. ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards