Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Suzana - 13 maj 2014 09:26

Just nu har jag fullt upp och bloggen blir lidande..men för några dagar sedan slog tanken mig.. -"Oj..jag är ju anmäld att stå på marknad och sälja mitt hantverk den 24 maj och då kanske det vore bra om jag faktiskt har något pyssel klart att sälja då också då..eller..?!.."..så nu tokpysslar jag så mycket jag bara orkar och hinner mellan alla måsten och vardagsbestyr..och på fredag är det dags för ännu en kurs helg..hmm kanske får jag plats med något litet pyssel i packningen också.. ;)


Hann i alla fall ut en snabbis och fota lite i igår kväll när vår söta lilla gårds kotte kikade fram igen..


 


..det är så skoj att den verkar trivas här hos oss.. <3


 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards