Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Erikshjälpen besök..

Av Suzana - 27 februari 2014 14:24

Nästan så man kan säga att "köp-djävulen" har slagit sina klor i mig igen..suck..får vara glad att jag fortfarande helst handlar second hand, återbrukar och tar hand om sådant andra ratat..och sen ta nya tag och göra bättring och bot och bli en "sämre" konsument igen (..inte någon som gör fler dåliga inköp, utan en som handlar Mycket mindre..)..


Här kommer i alla fall några utav gårdagens fynd från erikshjälpen..glömde fota jeansen jag köpte till näst yngsta sonen och en kjol till mig, men men.. ;)


En supersöt "kina hylla" (10kr) som skall få bo i min te hyllvägg..



..och då jag har inlett projekt "plastbanta" så köpte jag på mig ett "nytt" liter mått (25kr), tygstuvar till något pysselprojekt (20kr), en söt kruka (15kr) och en superfin ljusstake som jag har kikat på flertal ggr jag varit till "eriks" men nu till slut inte kunde motstå att köpa (20kr)..


   


..en brödkorg (10kr) som jag skall testa att använda som jäskorg, ett vackert grytunderlägg (18kr) och sist några knoppar (15kr) till ett pysselprojekt jag funderar på.. =)



 


Någon annan som fyndat något på sistone? =)





 
 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

27 februari 2014 21:33

Åh, så köp-djävulen har hemsökt dig?!
Nåja, du har jag fyndat fint i alla fall!
Här hålls det fortfarande hårt i stålarna.
Fast idag hjälpte jag dottern att sätta sprätt på hennes pengar.
Hon överraskade mig med att vilja ha en mascara till helgens tjejkväll hon är bjuden på.
Tidigare har hon inte visat något intresse alls för smink.
Men nu ville hon alltså köpa en mascara. Och jag tycker då att hon ska köpa kvalitet och bra för kropp och natur.
Hade tur och lyckades få tag på en från ME (Marja Entrich) (alla deras produkter ska gå att äta, säger ju en del om innehållet tycker jag) Hoppas den är till belåtenhet sen med!
Nu är det snart helg - ha en riktigt finfin sådan!!
Kram!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards