Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Suzana - 16 februari 2014 19:35

Äntligen har jag fått tummen ur och påbörjat ett projekt som jag länge länge tänkt göra..nämligen en te hyllvägg alá Persilja..


Bara älskar hennes hem och skulle gärna flytta in där om jag fick chansen.. <3


(Bildkälla: Persiljas blogg) 


Men då den chansen är minimal så får jag väl fortsätta skapa mitt eget "Pippi Långstrump" inspirerande drömhem.. ;)


Grundmålning av sen länge loppisfyndade småhyllor på G..



 


..sen kommer det skojiga med ett måla dom i olika fina pastelliga färger..


Skoj att äntligen kommit igång..visserligen skall väggen förberedas också med både tapet och färg men detta är ju ändå en början eller hur..?! ;) 

Av Suzana - 16 februari 2014 17:00

Igår var jag, älsklingen och lilltrollet på bio..ja älsklingen följde faktiskt med efter viss övertalning trots att han missade en del utav OS-sändningarna och fullkomligt avskyr att vistas i rum överfyllda med barn..gissa om lilltrollet uppskattade det.. <3


Filmen vi såg var:


LEGO


 


Och jag måste säga att trots att det var en barnfilm så tyckte jag att den var riktigt bra och rolig..

Lilltrollet och maken skrattade gott dom med så filmen får en stark 4 utav 5 möjliga.



Och för några kvällar sedan tittade jag och maken på filmen:


GRAVITY


 


Sandra Bullock och George Clooney spelade bra men filmen var lite seg och lite utav en besvikelse så den landar på 2 utav 5 möjliga.



Och sist men inte minst såg vi..ja eller jag då maken tröttnade snart och gick och la sig..igår kväll den romantiska komedin (nån som kan gissa varför jag fick se den ensam.. ;) ..)..


We´re the Millers



 


Lite trög i starten kanske, men helt okej när den väl "kom igång" och jag ger den 3,5 utav 5 möjliga.


Det var lite filmtips från oss! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards