Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Suzana - 15 februari 2014 23:22

Idag hann jag och älsklingen med en liten tripp till erikshjälpen innan öppning av min loppis/ateljé..tanken var att jag skulle leta material till en kommande barn pysselstund som jag skall hålla i lite längre fram (..berättar mer om det någon annan dag..).. hur som helst hittade jag inte så mycket till just det projektet men det blev en hel del annat skoj..


Förutom lite blandat pysselmaterial som jag har lite olika planer för så köpte jag en charmig ljusstake (25kr) som jag kikat på så många ggr men inte velat ge mig själv råd med förren idag..


 


(kompletterade den med ett bivax ljus som en utav mina säljare tillverkar och säljer inne hos mig..doftar ljuvligt..)


Och då jag har dille på jordglobar så kunde jag inte lämna kvar denna lilla sötnos (15kr).. <3



 


Burkar är ju bra till mycket och dessa två sötnosar blev därmed mina för den ringa summan utav 22kr..


 


..den ena har en fiffig hällpip i locket och skall därför få rymma ströbröd i framtiden..


   


..och den andra kommer passa finfint i min blivande tehyllevägg..



 


Ett par äkta 50-60-tals "leggings" blev också mina för 30kr..älsklingen skrattade gott när jag visade upp dom, men det bjuder jag på..huvudsaken är väl att jag gillar dom.. ;) hihi..




Och "snökulor" är ännu en utav mina samlings dillar så denna lilla sak för 5kr fick också följa med hem..


 


Inga direkta nödvändiga köp, men dom fick mig på bra humör och det måste väl ändå också vara värt någonting.. ;) <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards