Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Suzana - 14 februari 2014 19:08

Himmel vad tiden rusar..såg nu att det var nästan en vecka sedan jag uppdaterade här inne på bloggen igen..men här kommer då i alla fall ett litet livstecken..


Vad har då jag sysslat med på sista tiden?


Har pysslat en del och bla fått klart några "jeans" armband..



..och ännu ett par färgglada..


   


..fågelburar.. <3



 


Bakat ner till loppis/ateljén..


   


..bla. kanelbullar och Alla Hjärtans Dags kaka.. <3


Och apropå Alla Hjärtans Dags så hoppas jag att alla ni goa vänner har haft en toppenfin


<3 Alla Hjärtans Dag <3


så långt!


Min har varit kanon och jag har gett alla "pojkarna" i mitt liv en liten hjärte gåva..


 


..och bjudit dom på en smarrig banan och choklad kaka.. <3


    


Och min goa älskling köpte mig en bukett utav min favorit blomma Gerbera.. <3


 


Tack så mycket hjärtat mitt!

<3 Älskar dig så mycket <3


I övrigt har jag mest försökt ta det lite lugnt och vilat min värkande trötta kropp... <3


Hur har er vecka sett ut så långt?


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards