Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Suzana - 8 februari 2014 20:36

Energi vad är det..??

Känns som en evighet sedan jag hade något av den varan..går i vanlig ordning på ren envishet..

Har fortfarande svårt att sova på grund av all värk och oro..och när man sitter uppe själv på nätterna så känner man ju av allt ännu mer..på dagarna blir man ju i alla fall distraherad och kan tänka på annat en stund..men men..


Biter ihop och kämpar framåt..


Pysslar lite smått för att hålla tankarna sysselsatt..


Min lilla fågelskock växer sakta men säkert..


 


Snart dags att ge dom sina egna "bon" i burar, på tråd, i mobiler, mm..


Ännu en ljusstake har sett dagens ljus också..

Denna och min tidigare favorit skall få flytta hem till köksbordet snart..tror dom blir riktigt fint tillsammans med en vårig tulpanbukett.. <3 <3


   


Den gamla skolbänken blev riktigt bra som försäljnings "bord", det väckte "uppmärksamhet" och en del blev faktiskt sålt där ur i helgen.. <3



 


Nej nu skall jag ta lite smärtstillande och bara finnas till en stund..


<3 <3 Önskar er alla en fortsatt fin helg! <3 <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards