Alla inlägg den 30 september 2013

Av Suzana - 30 september 2013 11:30

Den här helgen har det blivit en hel del loppisfyndande igen..har sabbat mitt köpstopp en hel del är jag rädd..men men det är bara att bita ihop och börja om..fast jag anser fortfarande att det är mer okej att köpa begagnat än nytt i alla fall.. ;)

 

Blev både ett besök på erikshjälpen med näst äldsta sonen som ville köpa nya kläder och ett skrivbord..och sen en kvällsloppisrunda runt Norrsjön i Alfta..

 

 

 

..skoj och MÅNGA fina fynd..

 

     

 

 

 

Fick min cd-spelare som jag önskade mig också..65kr på erikshjälpen..som hittat!! =)

 

 

 

   

 

Kläder till verkliga fyndpriser..lindbergsvantar till sonen, mancester kjol och röd klänning till mig..20kr/plagget.. <3

 

   

 

Och lite pyssel har jag lyckats få klart också.. =)

 

Sadelskydd till min nya pärla..

 

 

 

..och påfyllning i Pixi väsk lagret..

 

 

 

Den gröna längst under är redan såld.. ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards