Alla inlägg den 22 september 2013

Av Suzana - 22 september 2013 22:23

Det har ju blivit en hel del biobesök för mig så sistone och ikväll var det näst yngsta sonen som jag gjorde sällskap..filmen vi såg var:

 

Percy Jackson

Sea of monsters

 

 

 

..filmen var inte riktigt så bra som jag trodde att den skulle vara men helt klart sevärd ändå..

Och den landar därför på 3,5 utav 5 möjliga stjärnor.

Av Suzana - 22 september 2013 21:57

Ibland kan man ju bara inte låta bli att vara ute i god tid, planera, drömma..

 

I min hjärna så har jag redan skissat upp div planer och ideér för vad jag skulle vilja åstakomma i vår trädgård till nästa odlings säsong..

 

Behöver bla.samla på mig div pallkragar för att kunna bygga ut mina odlingar..

 

 

..vill utöka den odlingsyta jag redan påbörjat och sen anlägga en mer skuggig odling också..då bla spenaten skenade iväg i år och jag tror att det beror på att odlingen helt enkelt fick för mycket sol..

 

Sen finns det en hel del med frukt/bär som jag gärna skulle vilja kunna skörda av här hemma i framtiden..

 

Högst upp på önskelistan ligger..

 

 

 

..ett till äppelträd..

 

 

 

..plommon vore gudomligt..

 

 

 

..och varför inte björnbär..

 

Mums!! <3

 

Men vi får väl se hur mycket tid och pengar tillåter..men drömma det får man göra i alla fall.. =)

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards