Alla inlägg den 21 september 2013

Av Suzana - 21 september 2013 16:22

Ibland får man lov att tänka till lite extra och bland får man bra ideer..

 

..som tex vad kan man göra med ett trasigt gammalt bälte..

Jo..

..varför inte göra armband..

 

 

 

..detta bälte hade ju redan "färdiga hål" så det var bara att låta fantasin flöda.. =)

 

Och då jag sen läänge tänkt att testa stickringarna som goa Emma lånat ut till mig..

 

 

 

..så tänkte jag att det var på tiden att jag tog i det projektet nu och se det går ju som en dans..får se vad detta blir nu då.. =)

 

 

 

Åhh måste bara berätta att jag fick go´kubb av min goa älskling idag när jag kom hem också..ingen gör så goa kubb som honom..

 

Tack hjärtat <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards