Alla inlägg den 19 september 2013

Av Suzana - 19 september 2013 16:58

Suck vad hopplöst allt känns när värken inte alls verkar vilja ge med sig..känns allvarligt talat som om jag fått halva skallen inslagen med ett basebollträ..

 

Ont ont ont f-n va ont..


Vet att jag bara är inne på dag tre..men tycker nog ändå att värken borde ha börjat klingat utav något..är duktig och tar min pencillin tre ggr om dagen och tar värktabletterna vid behov..

Men men..suck.. =/

 

Försöker ändå få lite vettigt gjort här hemma så jag har bla. bakat en omgång kanelbullar..

 

 

 

..tänker ta med ett par bullpåsar och sälja i lokalen imorgon om någon är intresserad..

Och råkar jag få lite mer ork och inspiration (Läs: Tvingar mig själv och vrider ur dom sista dropparna energi..) så kanske det blir något mer bakat också..

 

Plockade in en näve ringblommor för ett par dagar som sedan har fått ligga på tork lite..idag stoppade jag dom i burk, hällde på olivolja och ställde hela härligheten i köksfönstret..

 

Nu hoppas jag på att jag skall ha lyckats göra en fin ringblomsolja som jag sedan skall testa att göra egen ringblomssalva med i framtiden..

 

Håll gärna både tummar och tår att den blir bra!! <3

 

 

 

Är nyfiken på och vill testa så mycket..önskar bara att mer tid, ork och i många fall pengar fanns..

 

Men det är tur att man äger förmågan att vara glad åt lite.. <3 <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards