Alla inlägg den 15 september 2013

Av Suzana - 15 september 2013 21:57

Alltså vilken födelsedag jag haft!

 

Eller födelsedagshelg kanske jag snarare skulle kalla den..började ju redan i fredags med biobesök på tu man hand med älsklingen.. <3

Lördagen började med att älsklingen och lilltrollet väckte mig med skönsång och frukost på sängen och en massa fina presenter.. <3

Sen unna jag mig ett besök på erikshjälpen innan öppning i lokalen och fyndade rejält..och sen fick jag lov att stänga tidigare då mamma och min bonuspappa överraskade med att ringa och säga att dom hämtade mig och lilltrollet kl.13 för att fara på marknad..det visade sig att det betydde att jag fick en present med pengar och muffinsfomar och blev "dumpad" vid en JÄTTE STOR loppis/veteran marknad som det tog mig närmare två timmar att beta av..blev rejält med fynd där med.. <3

Och som krona på verket så fick jag god mat uppe i sommarstugan..lax, potatis och kantarellsås.. MUMS!! <3

 

Väl hemma igen slängde jag ihop rulltårtebakelser och inväntade mina goa systrar med barn för lite gofika, skitsnack och lek..mysigt! <3

Pustade ut i soffan en stund i väntan på att älsklingen och näst äldsta sonen skulle komma hem efter en hockeymatch i Leksand..

Sen lagade älsklingen en underbar fylld fläskfile med klyftpotatis och beasås..MUMS IGEN!! <3

 

Somnade ovaggad den kvällen.. ;) hihi..

 

Och idag har jag bakat ännu fler rulltårtebakelser, städat och donat innan det var dags för ännu ett födelsedagskalas dagen efter..

Massa goa släktingar dök in och jag fick fina presenter och hade det hur trevligt som helst igen.. <3

 

Som ni nog förstår så är jag lite sådär lagom mör nu och börjar längta till kudden..men först planerar jag att bildbomba er med bilder på alla fynd, presenter, mm.. ;)

 

 

 

     

 

   

 

     

 

 

 

 

 

           

 

Jag bara måste ju ha varit grymt snäll senaste året! ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards